Az iOS-játékok közel 1 milliárd dollárt termeltek a pandémiás csúcs idején az Egyesült Államokban

Kaszinóalkalmazások

2022-02-11

Ethan Tremblay

A GameRefinery, egy neves közösségi játékadatelemző szervezet és a LiftOff, egy mobilalkalmazás-optimalizáló és -marketing-felszerelés bemutatta eredményeiket a közösségi játékok teljesítményéről az egészségügyi válság közepette ezen a héten.

Az iOS-játékok közel 1 milliárd dollárt termeltek a pandémiás csúcs idején az Egyesült Államokban

A felmérésből kiderült, hogy az Egyesült Államokban az iOS-felhasználók körülbelül 1 milliárd dollárt költöttek ingyenesen játszható játékokra közösségi kaszinó alkalmazások 2020. augusztus 1-től 2021. július 31-ig. Bár ez ellentmondásnak tűnhet, az ingyenes alkalmazások különféle forrásokból keresnek pénzt.

Az embereket általában reklámokkal támadják meg, amelyeket az alkalmazásgyártók arra használnak, hogy megtérítsék költségeiket. A játékosok alkalmazáson belüli vásárlásokat is végezhetnek, hogy előrehaladjanak a játékmenetükben vagy a játékban elfoglalt helyzetükben.

A fent említett 12 hónapos időszakban a közösségi játékokból származó alkalmazásokból származó bevétel új csúcsot ért el, 990 millió dollárt.

Társadalmi játék, magyarázat

Az International Social Games Association meghatározása szerint a közösségi játékok olyanok, amelyeket online vagy mobileszközökön játszanak, és közösségi komponenst tartalmaznak.

Az emberek jellemzően a barátaikkal játszanak, vagy közvetlenül ellenük játszanak, vagy ranglistákban, chatszobákban vesznek részt, vagy megvitatják és összehasonlítják a fejlődést egy közösségi hálózaton keresztül. Javítják a játékélményt azáltal, hogy lehetővé teszik a játékosok számára, hogy másokkal vagy másokkal szemben játsszanak, akár egyszerre, akár időszakosan.

A figurák lebontása

A GameRefinery szerint a vizsgált időszak és a 239 közösségi játékalkalmazás során a felhasználók több mint 83 milliárd hirdetésmegjelenítésnek voltak kitéve. A további információk megszerzése érdekében a felhasználók közel 1,1 milliárd hirdetésre kattintottak.

Joel Julkunen, a GameRefinery játékelemzési vezetője azt mondta, nem meglepő, hogy mobil kaszinó Az alkalmazások népszerűsége világszerte megnövekszik, tekintettel arra, hogy a globális világjárvány milyen hatással volt a játékokra.

Azt is elmondta, hogy mivel megnövekedett mozgást tapasztalnak ezen a specifikus piacon, kulcsfontosságú, hogy a mobilfejlesztők és marketingszakemberek ezen a bizonyos ágazaton elemezzék ezeket az új ismereteket a hosszú távú stratégiák megvalósítása érdekében.

A vizsgálat feltárta, hogy még akkor is, amikor az oltások aránya megnövekedett, és az Egyesült Államokban 2021 elején visszatért valamiféle normalitás, a közösségi szerencsejáték továbbra is pozitív tendenciát mutatott. A GameRefinery szerint az iparág bevétele 2021 második negyedévében meghaladta a 260 millió dollárt.

A marketingesek számára talán még aggasztóbb az a tény, hogy az átlagos közösségi játékhasználó idősebb, mint bármely más játékfajtának átlagos felhasználója. A Refinery szerint míg a felhasználói populáció 50/50 arányban oszlik meg férfiak és nők között, a közösségi szerencsejátékosok több mint fele 45 év feletti.

Míg a kutatás kedvező megvilágításba helyezte, azt állítva, hogy azt bizonyítja, hogy a társadalmi „játékkategória” széles vonzerővel bír, a reklámszakma legkeresettebb demográfiai csoportja régóta a 18-34 évesek csoportja.

Felhasználószerzési költségek

A világjárvány idején a közösségi alkalmazások rengeteg pénzt költöttek felhasználószerzésre. Mivel az alkalmazások az új felhasználók özönéért versengenek, az átlagos telepítésenkénti költség (CPI) 11,09 USD volt. A Triwin társalapítója, Wayne Qin ezt azzal indokolta, hogy a jó minőségű felhasználók általában magasabb CPI-t jelentenek.

Az Apple legutóbbi módosításai az IDFA-protokollban kulcsfontosságúak az iOS közösségi játékok üzletága számára (Identifier for Advertisers). Az Apple beépített egy „Limit Ad Tracking” funkciót az iOS 10-be azon ügyfelek számára, akik nem akarják, hogy hirdetések figyeljék őket.

2020 végén az Apple bejelentette, hogy felhasználóinak körülbelül 20%-a aktiválta ezt az opciót, ami megakadályozza, hogy egyes közösségi játékhirdetések elérjék ezeket a személyeket. Ennek eredményeként a Refinery kutatása azt jósolja, hogy a jövőben "az Android ki fogja szorítani az iOS-t a kaszinóalkalmazások választott platformjaként".

Legújabb hírek

Befizetés telefonon vs hitelkártya kaszinók
2022-09-21

Befizetés telefonon vs hitelkártya kaszinók

Hírek